Årsmøte 2023

Her finner du program og dokumenter til Bipolarforeningens digitale årsmøte 2023.

Årsmøtet gjennomføres digitalt på plattformen Zoom kombinert med SmartVote digitale årsmøtesystem.

Dato: Søndag 30. april
Tid: 11.30 – 15.00

Lenken til Zoom-møtet sendes på mail til påmeldte deltakere. Som deltager i møtet må du ha tilgang til en laptop og/eller et nettbrett med god nettdekning, høyttaler og mikrofon. Du må også laste ned appen Zoom på PC, Mac, nettbrett eller mobil før møtet. Har man meldt seg til talerlisten er det viktig at man snakker rett inn i pc eller mikrofon.

Alle deltakerne får instrukser for bruk av stemmesystemet til SmartVote sendt på mail og tekstmelding et par dager før årsmøtet.

Husk at du må ha betalt kontingenten for 2023 for å ha tale – og stemmerett på årsmøtet. Nye medlemmer av 2023 har etter vedtektene talerett, men ikke stemmerett. Betalingsinfo finner du innlogget på MinSide.

Fristen for påmelding til årsmøtet er 23. april

Ny på årsmøtet?

Vi holder et minikurs før årsmøtet, som gir deg en opplæring i hva et årsmøte er og hvordan du som medlem kan delta aktivt ved å f.eks. melde deg på talerlisten eller sende inn endringsforslag. Kurset passer for deg som er ny på årsmøte eller deg som bare ønsker en oppfriskning. Kurset ledes av Stian Seland. Vi bruker den samme Zoom-lenken for kurset som for selve årsmøtet.

Kl. 11 søndag 30. april

11.00: Minikurs «Ny på årsmøtet»

11.30: Registrering og teknisk gjennomgang

12.00: Møtestart med velkomst av styreleder Marianne Secher