Årsmøte 2022

Her finner du program og dokumenter til Bipolarforeningens årsmøte 2022.

Årsmøtet gjennomføres digitalt på plattformen Zoom kombinert med SmartVote digitale landsmøtesystem, søndag 24. april.

Lenken til møtet er sendt på mail til påmeldte deltakere. Som deltager i møtet må du ha tilgang til en laptop og/eller et nettbrett med god nettdekning, høyttaler og mikrofon. Har man meldt seg til talerlisten er det viktig at man snakker rett inn i pc eller mikrofon.

Ny på årsmøtet?

Vi holder et minikurs før årsmøtet, som gir deg en opplæring i hva et årsmøte er og hvordan du som medlem kan delta aktivt ved å f.eks. melde deg på talerlisten eller sende inn endringsforslag. Kurset passer for deg som er ny på årsmøte eller deg som bare ønsker en oppfriskning. Kurset ledes av Stian Seland. Vi bruker den samme Zoom-lenken for kurset som for selve årsmøtet.

Kl. 11 søndag 24. april

11.00: Minikurs «Ny på årsmøtet»

11.45: Venteværelse åpner
Vi åpner Zoom-rommet 15 minutter før møtestart. Vi oppfordrer alle til å logge inn i god tid før møtet starter. Pass på at mikrofonen din er mutet. Vi starter møtet presis kl. 12.

12.00: Møtestart med velkomst av styreleder Marianne Secher

13.00: Frist for å sende inn endringsforslag