Bli medlem

Julekampanje: Bli medlem for 100 kr

Ditt bidrag som medlem gjør det mulig for oss å kjempe videre for avstigmatisering, tilby kurs og tjenester og hjelper oss til å bli en viktig stemme for personer med bipolare lidelser og pårørende. Her kan du bli medlem og lese om hvilke fordeler du får som medlem. Et medlemskap i foreningen koster vanligvis 250 i året, men akkurat nå har vi en julekampanje der medlemskapet kun koster 100 kr! Kampanjen er aktiv fra 29. november og varer ut året 2022. Et medlemskap innmeldt i 2022 varer ut mars 2023.

Bli medlem

Du kan også bli medlem via SMS. Send: «BFN + e-postadresse + fødselsår» til 2002. Da melder du deg inn direkte og vil få all informasjon du trenger tilsendt på sms.

Innmelding SMS julekampanje 100 kr

Du kan også enkelt melde deg inn på SMS ved å sende: JUL  din e-post og fødselsåret ditt til 2002. Da trekkes 100 kr fra mobilregningen din.

Eksempel: Teksten JUL kari@nordmann.no 1989 sendes til 2002

Medlemsfordeler

• Gratis bestilling av likepersonsamtale
  • Nyhetsbrev tilsendt på e-post med eget innhold for medlemmer
  • Kurs og aktiviteter
  • Åpne treff og pårørendetreff der det finnes
  • Mulighet til å sitte i verv, tale og stemmerett på årsmøtet
  • Rabattert hotellpris på Scandic, Choice og Thon hotels gjennom foreningens medlemskap i FFO.

Vi er sammen om det

Bli en del av et fellesskap! Som medlem av Bipolarforeningen er du aldri alene. Du har oss alltid i ryggen.

Takk for at du vil bli medlem

Gjennom medlemskap støtter du foreningens arbeid, og du hjelper oss å bli en viktig aktør innenfor psykisk helsefeltet.

For kontingentinnbetalinger og mottatt støtte kan vi arrangere kurs, treff og temakvelder, tilby likepersonsamtaler, drifte en informativ og profesjonell nettside og drive viktig påvirknings- og opplysningsarbeid.

Vi mottar offentlig støtte basert på medlemstall, så hvert enkelt medlem har også en økonomisk verdi for foreningen.

Takk for at du vil bli medlem og hjertelig velkommen til oss!