Turtreff i Sarpsborg (første treff!)

Har du en bipolar lidelse og har lyst til å møte andre med diagnosen? Eller kanskje du er pårørende? Ønsker du å snakke med noen i lignende situasjon og samtidig få frisk luft? Bipolarforeningen inviterer til det aller første turtreffet i Sarpsborg!
Formålet med treffet er å gå i rolig samtaletempo hvor du kan snakke med andre som er berørt av bipolar lidelse. Det er uforpliktende, gratis, krever ikke påmelding og du velger selv om du ønsker å delta i samtalen eller bare lytte. Treffet er åpent for alle som er berørt av bipolar lidelse, enten du har diagnosen selv eller er pårørende, og ledes av frivillige likepersoner i Bipolarforeningen.
Treffet har en nedre aldersgrense på 18 år. Personer fra 15 år kan delta i følge med en foresatt.
Les mer om åpent treff her
Har du spørsmål? Ta kontakt med oss på post@bipolarforeningen.no.
Oppmøtested: Vi møtes på Storbyen kjøpesenter, ved utgangen til bussterminalen.
Gjerne ta med kaffe, te og noe å bite i hvis du ønsker det. Vi vil gå et lite stykke først, før vi setter oss ned og nyter naturen sammen!
Velkommen skal du være!