Temakveld i Tønsberg: Bipolar lidelse og kjærlighet

Når 19. oktober 2023 18:00 - 19. oktober 2023 20:00

Velkommen til en gratis temakveld om bipolar lidelse og kjærlighet, i anledning Verdensdagen for psykisk helse!

OBS: Arrangementet krever ikke påmelding, så du kan se bort fra påmeldingsknappen på denne siden.

Tore Pedersen (professor i psykologi), og Lindy Myklebost (pedagog og frivillig i Bipolarforeningen), vil holde et faglig og personlig foredrag hvor formålet er å gi kunnskap om bipolar lidelse med fokus på hvordan lidelsen vil kunne påvirke mellommenneskelige kjærlighetsrelasjoner.

I løpet av kvelden vil de snakke om:
– Hva det vil si å leve med bipolar lidelse
– Hvilke utfordringer som kan oppstå når man må ta hensyn til lidelsen i et parforhold
– Hvordan kunnskap både skaper gjensidig forståelse og danner grunnlaget for å bevare kjærligheten til tross for at livet med bipolar lidelse går opp og ned

Det vil settes av tid til spørsmål og erfaringsdeling.

Temakvelden er gratis og krever ikke påmelding.
Lett servering med kaffe, te og noe å bite i.

Velkommen skal du være!