Pårørendetreff Oslo

Når 30. november 2022 18:00 - 30. november 2022 20:00

Har du en bipolar lidelse og ønsker å møte andre med diagnosen? Eller kanskje du er pårørende? Velkommen til åpent treff!

Formålet med åpent treff er erfaringsutveksling i en hyggelig atmosfære, hvor du kan møte andre som på ulike måter er berørte av diagnosen.

Åpent treff er uforpliktende, gratis og krever ingen påmelding. Du velger selv om du aktivt ønsker å delta i samtalen eller bare lytte. Treffet er åpent for alle med bipolar lidelse og pårørende, og ledes av frivillige likepersoner i Bipolarforeningen.

Åpent treff har en nedre aldersgrense på 18 år. Personer fra 15 år kan delta i følge med en foresatt. Ved spørsmål, kontakt frivilligkoordinator Åshild på e-post aashild@bipolarforeningen.no.

Velkommen skal du være!