Nasjonalt digitalt treff

Når 6. februar 2023 18:00 - 6. februar 2023 20:00

Har du en bipolar lidelse og har lyst til å møte andre med diagnosen? Eller kanskje du er pårørende? Velkommen til nasjonalt digitalt treff!

Formålet er erfaringsutveksling i en hyggelig atmosfære hvor du kan snakke med andre som lever med diagnosen over hele landet. Treffet er uforpliktende og du velger selv om du ønsker å delta i samtalen eller bare lytte. Tilbudet er gratis, åpent for alle med diagnosen og pårørende, og organiseres av frivillige likepersoner i foreningen.

Treffet  har en nedre aldersgrense på 18 år. Personer fra 15 år kan likevel delta ifølge med en foresatt.

Husk å last ned programmet Zoom i forkant av møtet. Det er en forutsetning at du har på både kamera og mikrofon under treffet, slik at vi kan se og høre deg. Likevel er det opp til deg om du ønsker å dele – du har anledning til å bare lytte dersom du ønsker det.

Frist for påmelding: 06.01 innen klokken 12.00.
For å kunne melde deg på, må du registrere ny bruker på Min side. Det gjør du ved å trykke på registrere ny bruker og følge instruksene. Dette må kun gjøres første gang du melder seg på et arrangement i regi av Bipolarforeningen.

Møtelink sendes ut på mail samme dag. Husk å sjekke søppelpost!

Dersom du ikke kan delta og har meldt deg på, gi beskjed til aashild@bipolarforeningen.no slik at vi kan gi plassen til en annen.

Velkommen skal du være!