Åpent treff i Arendal

Når 8. april 2024 18:00 - 8. april 2024 20:00

OBS! Treffet er flyttet fra 1. april til 8. april

Velkommen til høstens første treff i Arendal – nå i nytt lokale!
Adresse: Lassens hus (Rådhusgaten 12, 4836 Tyholmen)

Har du en bipolar lidelse eller er du pårørende til noen som har det? Da er du hjertelig velkommen til høstens første åpne treff i Arendal!

Målet med åpent treff er å møtes i en trygg og vennlig atmosfære hvor vi kan utveksle erfaringer om det å være berørt av bipolar lidelse. Her får du anledning til å engasjere deg i samtaler med andre som forstår og har lignende erfaringer som deg selv. Du velger selv om du ønsker å delta i samtalen eller bare lytte. Det er helt uforpliktende å delta, det er gratis og ingen påmelding er nødvendig. Våre treff er åpne for alle som lever med bipolar lidelse og for pårørende, og ledes av frivillige likepersoner i  Bipolarforeningen.

Vi gjør oppmerksom på at nedre aldersgrense er 18 år. Hvis du er 15 år eller eldre, er du velkommen til å delta sammen med en foresatt.

Vil du vite mer om våre åpne treff? Da kan du lese mer her.

Har du spørsmål eller trenger mer informasjon?
Ta gjerne kontakt med oss via e-post på post@bipolarforeningen.no.

Vi ser frem til å møte deg – hjertelig velkommen til åpent treff!