Gratis handlenett ved innmelding og verving

Vi feirer nye nettsider og Bipolardagen. I perioden 22. mars - 30. mars kan du sikre deg dette populære handlenettet ved innmelding, og ut måneden får du det som vervepremie.
Foto: Liv Aarberg

Vi sender deg handlenettet gratis dersom du blir medlem eller verver noen til å bli medlem i Bipolarforeningen.

Det har kommet flere forespørsler om vi kan selge nettet. Dessverre er det ikke noe mulighet for dette hos oss per nå, men vi undersøker mulighetene for det i fremtiden.

Innmelding

Bli medlem i dag og sikre deg dette populære handlenettet! Du kan enten bli medlem ved å sende SMS: BFN + e-post + fødselsår til 2002, eller ved betaling med vipps eller kort på denne siden. Medlemskapet koster 250 kroner i året. Vi sender handlenettet i posten snarlig etter Bipolardagen. Innmeldingskampanjen varer ut Bipolardagen 30. mars.

Av hensyn til at ikke alle ønsker post fra oss, vil du få en forespørsel etter innmelding om du ønsker nettet tilsendt.

Verv et nytt medlem til Bipolarforeningen

Er du allerede medlem og ønsker deg nettet? Det forstår vi godt! Vi har derfor opprettet en ny vervekampanje. Får du én person til å melde seg inn i Bipolarforeningen, så får du dette handlenettet gratis og tilsendt i posten.

Nå er tiden å høre med venner eller familie om de kunne tenke seg å støtte arbeidet vårt. Alle er velkommen som medlem i Bipolarforeningen 💙

Ett vervet nytt medlem = ett handlenett tilsendt. Det sendes med posten snarlig etter kampanjeslutt. Kampanjen varer fram til og med dagen etter Bipolardagen, 31. mars.

OBS: Du må registrere vervingen for å motta handlenettet.