Dialog Norge ringer medlemmer på vegne av Bipolarforeningen

Har du fått en telefon fra noen som sier de ringer fra oss?
Foto: iStock

Det er isåfall ingen grunn til bekymring, dersom det står at nummeret som ringer er fra Dialog Norge.

Operatører ringer nå på vegne av Bipolarforeningen i forbindelse med en innsamlingskampanje.

Tusen takk til alle som allerede har valgt å bli faste givere i Bipolarforeningen. Støtten din betyr mye!

Akkurat nå er etterspørselen etter foreningens tilbud rett og slett større enn det vi klarer å betjene. Vi, og lignende organisasjoner, opplever nå også kutt i statlig støtte.

Derfor hører vi med medlemmene våre om de kunne tenke seg å støtte arbeidet vårt som fast giver. Da gir du et valgfritt beløp i måneden, og selv et lite beløp i måneden bidrar til at vi stiller sterkere i arbeidet med å tilby støtte til alle som er berørt av bipolar lidelse.

Avtalen er helt bindingsfri, så du er med akkurat så lenge som du selv ønsker. Kunne du tenke deg det?