Bli medlem

Du kan også bli medlem via SMS. Send: «BFN + e-postadresse + fødselsår» til 2002. Da melder du deg inn direkte og vil få all informasjon du trenger tilsendt på sms.

Innmelding SMS

Du kan også enkelt melde deg inn på SMS ved å sende: BFN  din e-post og fødselsåret ditt til 2002. Da trekkes 250 kr fra mobilregningen din.

Eksempel: Teksten BFN kari@nordmann.no 1989 sendes til 2002

Medlemsfordeler

• Gratis bestilling av likepersonsamtale
  • Nyhetsbrev tilsendt på e-post med eget innhold for medlemmer
  • Kurs og aktiviteter
  • Åpne treff og pårørendetreff der det finnes
  • Mulighet til å sitte i verv, tale og stemmerett på årsmøtet
  • Rabatterte hotellpriser på Scandic, Choice og Thon hotels gjennom foreningens medlemskap i FFO
  • Mer enn halv pris på Magasinet Psykisk helse i ett år (Magasin + nettilgang 249 kr, ordinær pris 519 kr)

Passordet til siden bipolar.no/for-medlemmer finner du innlogget på MinSide

Vi er sammen om det

Bli en del av et fellesskap! Som medlem av Bipolarforeningen er du aldri alene. Du har oss alltid i ryggen.

Takk for at du vil bli medlem

Gjennom medlemskap støtter du foreningens arbeid, og du hjelper oss å bli en viktig aktør innenfor psykisk helsefeltet.

For kontingentinnbetalinger og mottatt støtte kan vi arrangere kurs, treff og temakvelder, tilby likepersonsamtaler, drifte en informativ og profesjonell nettside og drive viktig påvirknings- og opplysningsarbeid.

Vi mottar offentlig støtte basert på medlemstall, så hvert enkelt medlem har også en økonomisk verdi for foreningen.

I Bipolarforenignen har vi to typer medlemskap. Medlemskapet gjelder per kalenderår.

Ordinært medlemskap: 250 kroner
Bipolar ung medlemskap: 100 kroner (15-26 år)

Medlemmer under 15 år må ha samtykke fra foresatte for å bli medlem.

Takk for at du vil bli medlem og hjertelig velkommen til oss!

Bipolar UNG: Eget medlemsskap for unge

Er du 26 år eller yngre? Da kan du bli medlem til en redusert pris til kun 100 kroner.

Du kan enkelt melde deg inn i boksen over her, eller på SMS ved å sende: BFNUNG  e-post og fødselsår til 2002. Da trekkes 100 kr fra mobilregningen din.

Eksempel: Teksten BFNUNG ola@nordmann.no 1989 sendes til 2002