Ingen skal møte bipolar lidelse alene
Når svingningene blir så store at hverdagen rakner, at arbeidet, relasjonene, og troen på seg selv forsvinner, så skal ingen måtte stå alene i det.
Bipolarforeningen er til for at ingen skal møte bipolar lidelse alene.
I fjor ønsket vi 700 nye medlemmer velkommen, og 9 av 10 medlemmer fortsetter å være en del av fellesskapet.
Vi nærmer oss 3000 medlemmer som har bipolar lidelse, som er pårørende, eller som rett og slett bare bryr seg. Du trenger ikke å ha diagnosen selv, og du trenger ikke være “syk nok”, eller “frisk nok”.
Bidra til mindre ensomhet og bli en del av fellesskapet: Bli medlem 💙
Det tar bare to minutter, og du blir en av de som sørger for at ingen skal møte bipolar lidelse alene.
Som medlem får du blant annet:
- Mulighet til å bestille en likepersonsamtale som er skreddersydd for deg og det du ønsker å snakke om relatert til bipolar lidelse
- Eksklusivt innhold i nyhetsbrev, kun for medlemmer
- Mulighet til deltakelse på mestringskurs
- Mulighet til å påvirke foreningens retning og fokusområder
- Rabaterte priser på hoteller og arrangement knyttet til bipolar lidelse
Se flere medlemsfordeler her.