Turtreff Porsgrunn

Når 28. september 2022 17:00 - 28. september 2022 19:00

Har du en bipolar lidelse og har lyst til å møte andre med diagnosen? Eller kanskje du er pårørende? Velkommen til turtreff i Porsgrunn!

Formålet med turen er å møte og snakke med andre berørte av bipolar lidelse, samtidig som man får seg litt frisk luft og mulighet til å bevege seg.
Vi tilrettelegger tur-ruten slik at den er overkommelig uansett fysisk form.
Oppmøte: Utenfor Frivilligsentralen, Storgata 115, 3921 Porsgrunn. Alle kjører samlet til turstedet klokken 17:10. Vi samkjører også til turstedet for de som ikke kjører selv.
Vi oppfordrer alle til å ta med seg noe å drikke, eventuelt noe å spise på og sitteunderlag i tilfelle vi slår oss ned et sted.
Tilbudet er gratis, åpent for alle med diagnosen bipolar lidelse og pårørende, og krever ingen påmelding. Turen organiseres av frivillige likepersoner i foreningen.
Har du spørsmål? Send en mail til aashild@bipolarforeningen.no

Velkommen skal du være!