Turtreff i Trondheim

Når 16. august 2023 18:00 - 16. august 2023 19:30
Har du en bipolar lidelse og har lyst til å møte andre med diagnosen? Eller kanskje du er pårørende? Ønsker du å snakke med noen i lignende situasjon og samtidig få frisk luft? Velkommen til turtreff i Trondheim!

Formålet med treffet
er å gå i rolig samtaletempo hvor du kan snakke med andre som er berørt av bipolar lidelse. Det er uforpliktende, gratis, krever ikke påmelding og du velger selv om du ønsker å delta i samtalen eller bare lytte. Treffet er åpent for alle som er berørt av bipolar lidelse, enten du har diagnosen selv eller er pårørende, og ledes av frivillige likepersoner i Bipolarforeningen.
Treffet har en nedre aldersgrense på 18 år. Personer fra 15 år kan delta i følge med en foresatt.
Gjerne ta med noe å drikke og spise hvis du ønsker det. Vi vil gå et lite stykke først, før vi setter oss ned og nyter naturen sammen.
Møt opp på Trondheim Torg ved Olav Tryggvason-statuen. Vi går derfra oppover mot domkirka, med en liten vandring rundt Nidelva.
Les mer om åpent treff her.
Har du spørsmål? Ta kontakt med oss på post@bipolarforeningen.no.
Velkommen skal du være!