Turtreff i Sarpsborg (Tunevannet)

Når 23. mai 2024 18:00 - 23. mai 2024 20:00
Har du en bipolar lidelse og har lyst til å møte andre med diagnosen? Eller kanskje du er pårørende? Ønsker du å snakke med noen i lignende situasjon og samtidig få frisk luft? Velkommen til turtreff på Tunevannet i Sarpsborg!

Formålet med treffet er en tur i rolig samtaletempo sammen med andre som er berørt av bipolar lidelse. Det er uforpliktende, gratis, krever ikke påmelding og du velger selv om du ønsker å delta i samtalen eller bare lytte. Turtreffet er åpent for alle som er berørt av bipolar lidelse, og ledes av frivillige likepersoner i Bipolarforeningen. Det er tilrettelagt for alle som ønsker å delta.

Nedre aldersgrense er 18 år. Personer fra 15 år kan delta i følge med en foresatt. Du trenger ikke melde deg på for å delta.

Gjerne ta med noe å drikke og spise hvis du ønsker det. Vi vil gå et lite stykke først, før vi setter oss ned og nyter naturen sammen.

Les mer om åpent treff her.
Har du spørsmål? Ta kontakt med oss på post@bipolarforeningen.no.

Oppmøtested: Tunevannet Kiosk (Kirkeveien 46, 1710 Sarpsborg)
Veibeskrivelse:
Kollektivt fra Sarpsborg bussterminal:
  • Buss 13 mot Blessom, til Blessom snuplass, gå til Tunevannet Kiosk
  • Buss 135 mot Råkli, til Bakkeli, gå 600 meter til Tunevannet kiosk.
  • Eller gå/sykle fra Sarpsborg sentrum (3,4 km).

Velkommen til turtreff!