Nasjonal markering av Bipolardagen 2023 (Oslo + stream)

Når 30. mars 2023 18:00 - 30. mars 2023 21:00

Velkommen til en storslått kveld som du sent vil glemme. Du er invitert til å feire den internasjonale Bipolardagen 30. mars sammen med oss :blue_heart::star: Vi er så heldige å få med oss selveste Else Kåss Furuseth som konferansier! :star-struck: Med seg på programmet har hun sin søster Cecilie Ramona til en samtale om det å ha bipolar lidelse og å være pårørende. Både Else og Cecilie er kjent for å bryte tabuer med sin åpenhet om psykisk helse.:star: Vetle Velstad er en komiker du ikke vil gå glipp av! I høst var han åpen i A-magasinet om hans bipolare diagnose og evne til å lage humor på vanskelige temaer fra eget liv. På Bipolardagen vil du få høre en standup om nettopp dette :clap::skin-tone-3::star: Det finnes mange kreative og drivkraftige sjeler blant oss :art: På Bipolardagen får du oppleve en egen kunstutstilling fra frivillige i foreningen. Utstillingen er åpen før, i pauser og etter arrangementet, og vil tilgjengeliggjøres digitalt.Dette er bare noe av programmet – fullt program kommer! :blue_heart:Billetter:
Medlem: 50 kr
Andre: 150 kr
Stream: Gratis! Se direktesendingen på FacebookBilletter kjøpes her: https://bipolarforeningen.hoopla.no/sales/event/bipolardagen2023Programmet varer til 20.30, men kunstutstillingen holder åpen til 21.00.OBS: Vi ber alle kjøpe sin egen billett. Kun medlemmer kan delta med rabattert billett.