Kick-off: Pårørendetreff i Porsgrunn

Når 30. januar 2024 18:00 - 30. januar 2024 20:00
Velkommen til kick-off for Pårørendetreff i Porsgrunn, i regi av Bipolarforeningen og PIVETE Senteret!

Tirsdag 30. januar kl 18.00-20.00
ønsker vi velkommen til feiring og introduksjon av vårt nye tilbud! Arrangementet er for alle som er berørte av bipolar lidelse, enten du er pårørende eller har bipolar lidelse selv.
PROGRAM
– Innlegg: Hvordan åpne treff og pårørendetreff kan være viktige for de som er berørt av diagnosen, med Hanne Jore og Marte Drageset (treffledere for disse treffene i Porsgrunn)
– Innlegg: Bipolar lidelse, pårørende og samarbeid, med Trine Tuvnes (frivillig i Bipolarforeningen) og Hanne Tuvnes (daglig leder ved PIVETE Senteret)

Det vil også bli mingling, samtaler og mulighet til å stille spørsmål til de ulike foreningene etter programmet.

Lett servering.
Ingen påmelding nødvendig.

Lurer du på noe? Ta kontakt med treffleder Marte på e-post martedrageset@gmail.com.

Velkommen skal du være!