Digitalt åpent treff

Når 1. april 2024 18:00 - 1. april 2024 20:00
PÅMELDING
Meld deg på via Min side innen mandag 01.04 kl 12.00
Er det første gang du deltar, må du registrere ny bruker.

Har du en bipolar lidelse? Eller er du pårørende til noen med diagnosen? Velkommen til Digitalt åpent treff – hvor du kan møte andre med lignende erfaringer som deg selv.

På digitalt treff deler vi erfaringer i et hyggelig og trygt rom. Det er uforpliktende, gratis og du velger selv om du ønsker å delta i samtalen eller bare lytte. Treffet ledes av frivillige likepersoner i Bipolarforeningen, og er åpent for alle som enten har bipolar lidelse og eller er pårørende.

Nedre aldersgrense er 18 år. Personer fra 15 år kan delta i følge med en foresatt. Du trenger ikke melde deg på for å delta.

Les mer om åpent treff her.
Husk å last ned programmet Zoom i forkant av møtet. Det er en forutsetning at du har på både kamera og mikrofon under treffet, slik at vi kan se og høre deg. Likevel er det opp til deg om du ønsker å dele – du har anledning til å bare lytte dersom du ønsker det.

OBS: Hvis du har meldt deg på, men ikke kan delta likevel, send en e-post til aashild@bipolarforeningen.no, slik at vi kan gi plassen til en annen.
Har du spørsmål? Ta gjerne kontakt med oss på post@bipolarforeningen.no.

Velkommen skal du være!