AVLYST Åpent treff i Oslo (Batteriet)

OBS: På grunn av manglende lokale må vi dessverre avlyse åpent treff på Batteriet 22. august og 5. september. I mellomtiden er du velkommen til å delta på åpent treff på Lilletorget. Se vår arrangementskalender for datoer.

Velkommen tilbake til åpent treff på Batteriet tirsdag 19. september!

Har du en bipolar lidelse og har lyst til å møte andre med diagnosen? Eller kanskje du er pårørende? Velkommen til åpent treff på Batteriet i Oslo!

Formålet med treffet er erfaringsutveksling i en trygg og hyggelig atmosfære hvor du kan snakke med andre som er berørt av bipolar lidelse. Det er uforpliktende, gratis og krever ikke påmelding. Du velger selv om du ønsker å delta i samtalen eller bare lytte. Treffet er åpent for alle med bipolar lidelse og pårørende, og ledes av frivillige likepersoner i Bipolarforeningen.

Åpent treff har en nedre aldersgrense på 18 år. Personer fra 15 år kan delta i følge med en foresatt.

Les mer om åpent treff her.
Har du spørsmål? Ta kontakt med oss på post@bipolarforeningen.no.

Veibeskrivelse

Inngang på baksiden. Søk opp REMA 1000 Fredensborgveien på kartet. Når du står foran butikken, går du opp bakken til venstre. Inngang 2. dør til venstre. Ringeklokke: Batteriet

Velkommen skal du være!