Åpent treff i Trondheim (sted: Egon Nova)

Når 5. juli 2023 18:30 - 5. juli 2023 20:00

Har du en bipolar lidelse og har lyst til å møte andre med diagnosen? Eller kanskje du er pårørende? Velkommen til åpent treff i Trondheim!

OBS: onsdag 5. juli holdes treffet på Egon Nova, Thomas Angells gate 8. Vi møtes utenfor inngangen til Egon (mot Gjensidige Forsikring, Søndre gate), og går inn sammen. Vi har forhåndsbestilt bord på en litt avskjermet plass der vi kan snakke forholdvis uforstyrret. Om du kommer etter at vi har gått inn, spør etter Ellinor , så blir du henvist til bordet.

Formålet med treffet er erfaringsutveksling i en trygg og hyggelig atmosfære hvor du kan snakke med andre som er berørt av bipolar lidelse. Det er uforpliktende, gratis og krever ikke påmelding. Du velger selv om du ønsker å delta i samtalen eller bare lytte. Treffet er åpent for alle med bipolar lidelse og pårørende, og ledes av frivillige likepersoner i Bipolarforeningen.

Åpent treff har en nedre aldersgrense på 18 år. Personer fra 15 år kan delta i følge med en foresatt.

Les mer om åpent treff her.

Har du spørsmål? Ta kontakt med oss på post@bipolarforeningen.no.

Velkommen skal du være!