Åpent treff i Oslo (Batteriet)

Når 10. januar 2023 18:00 - 10. januar 2023 20:00

Har du en bipolar lidelse og har lyst til å møte andre med diagnosen? Eller kanskje du er pårørende? Velkommen til åpent treff på Batteriet i Oslo!

Formålet med treffet er erfaringsutveksling i en hyggelig atmosfære hvor du kan snakke med andre som lever med diagnosen. Det er uforpliktende, gratis, krever ikke påmelding og du velger selv om du ønsker å delta i samtalen eller bare lytte. Treffet er åpent for alle med bipolar lidelse og pårørende, og ledes av frivillige likepersoner i Bipolarforeningen.

Åpent treff har en nedre aldersgrense på 18 år. Personer fra 15 år kan delta ifølge med en foresatt.

Les mer om åpent treff her

Har du spørsmål? Ta kontakt med oss på post@bipolarforeningen.no.

Veibeskrivelse: Gå til REMA 1000 (Fredensborgveien 24B). Deretter går du opp bakken til venstre. Inngang på venstre side. Ring på dørklokke merket «Batteriet».

Velkommen skal du være!