Gratis handlenett ved innmelding og verving

--- OBS! Få eller ingen nett igjen. --- I perioden 16. - 30. november 2022 kan du sikre deg dette populære handlenettet ved innmelding eller som vervepremie. Her er det førstemann til mølla!

Vi sender deg handlenettet gratis dersom du blir medlem eller verver noen til å bli medlem i Bipolarforeningen. Du kan også bli med å trekningen av noen gratis nett ved å delta i konkurransene på Facebook og Instagram.

Det har kommet flere forespørsler om vi kan selge nettet. Dessverre er det ikke noe mulighet for dette hos oss per nå.

Oppdatering 22. november: Vi har nå passert over 50 ny medlemmer og vervinger, og kan ikke lenger love tilsending av handlenettet. I dag sender vi ut en mail til de 50 heldige, der vi ber om samtykke til å motta nettet i posten. Av erfaring er det ikke alle som ønsker nettet. Derfor kan nyinnmeldte frem til 30. november fortsatt håpe på å få et nett!

Innmelding

Du kan enten bli medlem ved å sende SMS: BFN + e-post + fødselsår til 2002, eller ved betaling med vipps eller kort på denne siden. Medlemskapet koster 250 kroner i året. Vi sender handlenettet i posten etter kampanjeslutt 30. november.

Av hensyn til at ikke alle ønsker post fra oss, vil du få en forespørsel etter innmelding om du ønsker nettet tilsendt.

Verv et nytt medlem til Bipolarforeningen

Er du allerede medlem og ønsker deg nettet? Det forstår vi godt! Vi har derfor også en vervekampanje. Får du én person til å melde seg inn i Bipolarforeningen, så får du dette handlenettet gratis og tilsendt i posten.

Nå er tiden å høre med venner, familie og kollegaer om de kunne tenke seg å støtte arbeidet vårt. Alle er velkommen som medlem i Bipolarforeningen 💙

Ett vervet nytt medlem = ett handlenett tilsendt. Det sendes med posten snarlig etter kampanjeslutt. Kampanjen varer ut 30. november.

OBS: Du må registrere vervingen for å motta handlenettet.