Bli medlem eller verv: Få gratis handlenett

I perioden 23. - 30. mars 2023 får du dette fine handlenettet sendt i posten ved innmelding eller som vervepremie. Du kan velge farge på nettet.

Vi feirer Bipolardagen med å sende deg handlenettet gratis dersom du blir medlem eller verver noen til å bli medlem i Bipolarforeningen innen 30. mars kl. 23:59. Du kan også bli med å trekningen av noen gratis nett ved å delta i konkurransene på Facebook og Instagram (publiseres 16.00 23. mars). Du kan doble vinnersjansen med å delta begge steder.

Det har kommet flere forespørsler om vi kan selge nettet. Dessverre har vi ikke et regnskapssystem som gjør at vi kan selge disse per nå. Vi kan derimot gi dem bort 😍

Nettet har trykket av disse 3 nydelige tegningene som illustrerer det å være pårørende til noen med bipolar lidelse. Tegnet av Johanna Martinsen Brygfjeld.

Verv et nytt medlem til Bipolarforeningen

Er du allerede medlem og ønsker deg nettet? Det forstår vi godt! Vi har derfor også en vervekampanje. Får du én person til å melde seg inn i Bipolarforeningen, så får du dette handlenettet gratis og tilsendt i posten. Det gjør også det nye medlemmet!

Nå er tiden å høre med venner, familie og kollegaer om de kunne tenke seg å støtte arbeidet vårt. Alle er velkommen som medlem i Bipolarforeningen 💙

Ett vervet nytt medlem = ett handlenett tilsendt. Det sendes med posten så snart som mulig etter kampanjeslutt. Kampanjen varer ut 30. mars.

OBS: Du må registrere vervingen for å motta handlenettet.