19.00-21.00 30. mars 2017

19.00-21.00 4. mai 2017

19.00-21.00 4. mai 2017

Søndag 23. april kl. 13.00 på Scandic Gardermoen, Jessheimvegen 467, Gardermoen

Vi rydder opp på nettsiden og du kan oppleve at den er ustabil innimellom.

Utvalget bidrar aktivt med fokus på brukermedvirkning inn i forskningsprosjekter fra eksterne aktører.  De holder også fokus og veileder styret på samfunnspolitiske tema og spørsmål innen psykisk helsefeltet.  Kontakt

Mestringsbloggen starter opp igjen i høst, og du kan bidra. Vi ønsker blogginnlegg om mestringsstrategier både fra personer med bipolar lidelse, pårørende og fra fagfeltet. Har du lyst til å bidra så send gjerne inn ditt innlegg til: post@bipolarforeningen.no

Developed by Aplia - Powered by eZ PublishPersonvern